lördag 26 juli 2014

Stora dagen

Idag var en stor dag för de små.
Första gången besök från stora världen.
Någon som vi inte träffat innan någon av oss.
Bäst att försöka sitta fint först.
Valparna satte sig själva fint i korgen.

Iallafall vill de flesta synas,

 Men är ju trångt ju !jag sätter mig utanför

Jag följer med


Nu ska jag nog få fart på syrran
Va xxxx gör du!!!!

Försök inte med mig.

Laban vill visa att han är duktig att gå på tidningen.

Jag är också duktig men hinner inte ända fram i ibland hälsar Loke.

Sen kom det besök!!
Och så fel vi haft VADÅ Laban??????

Det är ju Alfred och han har Emil som väntar på honom hemma!
Stolt husse!!

Kärlek !

Mimmie tyckte det var helt perfekta föräldrar att lämna över Alfred till och tog det hela med rot precis som husets övriga hundar. Även Lilla och Lowa som var på besök idag godkände det hela.
Känns verkligen rätt och bra!

Försöker verkligen vänja av valparna men Mimmie tycker att det bara är hennes mat som duger
Efter att gästerna åkt hem så tyckte hon de verkade så hungriga.
Älskar sådana här bilder.
Mimmie har gått om mat och valparna väser och är runda och goa om magen så vi skyndar inte.



Men det börjar bli trångt under mamsen.
De får fortfarande två mål riktig mat om dagen som de äter med god aptit.
Så länge de växer och frodas så tar vi det lugnt.
Trots allt blir de ju bara 4 veckor.
Imorgon då väntas nytt besök!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar