torsdag 28 augusti 2014

Isa`s flyttdag

Även denna dag började som en vanlig dag.
Mimmie in för att ge morgonslurken som hon till sin stora besvikelse inte fick leverera.
För faktiskt de små är inte speciellt intresserade av att "sutta" mamma längre.
Nä hårda kulor vill de ha!
Var fint väder så de fick vara ute och busa i många timmar idag

Är så underbart att se dem hålla igång.

Givetvis vill ju även Mimmie och Fidelie vara med.

Du och jag mamma!
Den här gummiankan är Alfreds stora kärle.

Som Isa gör sitt bästa för att sno.

Visst har Alfred skön liggställning=)


Jag och min anka.

Glad,lycklig och skitig hund.

Fortfarande MIN anka.

Tittade ut genom fönstret och då låg de så här fint bredvid varandra och tittade.

Idag var mormor Gunilla ledig och ville också vara med och ge Isa lite goda råd på vägen.

Älskade lilla hund.En underbar tjej i en underbar kull.

Sen var det då äntligen dags inte äntligen för mig men för några som väntat sen i februari.
Ebba och Isa

Essie


Ett fint rosa halsband med glitterstenar.
Precis coolacox smak.
Det kändes som om Isa blev glad för hon fick ett glädjefnatt när det kom på.

Nästan hela familjen på plats.
Varmt lycka till med fina Isa!!

och vet ni vad?
Elsa är nog den som väntat och längtat mest för det är hon som ska bli Isa`s matte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar