lördag 30 augusti 2014

Flyttdags

Då var dagen inne då Alfred skulle flytta.
För honom började det som en helt vanlig dag då han väckte B-matte runt sju och ville äta frukost.
Det känns som om dagen rullat på i ett rasande tempo.
Det har mysts.

Det har busats med mamsen.


 det har busats med Loke


Vet i sjutton vem som var mest busig Mimmie eller valpisarna?

Kul hade de i allfall vilket är viktigast.

Tror aldrig jag kan se mig mätt när de håller på.

Sen var det då dags för Alfred att mysa med sin nya familj
Bosse och Ingrid.
Mimmie missar ju aldrig chansen att få vara med.

Hejdå B-matte nu ska jag åka hem till Emil så han ska få lära mig alla bus han kan.



 PUSS PUSS!

När Alfred åkt var det en trött Loke som somnade vid mina fötter och lugnet lade sig....för en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar