onsdag 27 augusti 2014

baddag igen.................

Det tunnas ut i hagen. Bara två små godingar som mötte mig i morse.
Men de tar det med ro även Mimmie. Hon har inte på något sätt visat att hon saknat de som flyttat utan njuter fullt ut av de som är kvar.
Eftersom det är Isas tur att flytta imorgon så var det hennes tur att få sig ett bad eller snarare dusch är det.
Först lite ståträning. Men det hade hon stå gärna sluppit.
Man vet aldrig vad det kan bli för reaktion första gången

Men Isa tyckte nog det var rätt skönt.

Stod som om hon gjort detta massor av gånger.

Ja lite synd är det om mig det syns väl?

Men husse du kan väl ta mig istället för att hålla på med kameran.


Efter bad var det skönt att bli torkad.

Rejält frotterad måste man bli.

Sen hände det grejor.
Något som lät och blåste.

Men fann sig också i fönen. Duktigast av valparna hittintills.
Men klart ju en tjej vill ju vara fin såklart!

Sen påstod babymatte att jag hade mustasch.
Men hallå!!! jag är tjej vi har väl inga mustascher???
Men hon gav sig inte och RAKADE mig!!


Titta så nöjd hon blev med mig!!!!


1 kommentar:

  1. Det är tur jag inte är uppfödare! Hur skulle jag kunna ta farväl av dessa underbara hundar? Vet att de får det bra men jag vill ju behålla alla för mig själv!

    SvaraRadera