fredag 1 augusti 2014

Jag vet..............

Något som inte ni vet =D
Jag vet vem som ska flytta hem till Sofie och Jennier=)
och jag vet vad han ska heta=)
Är ni nyfikna???
Det är ju Ludde som är en Eddie såklart!!!

Idag har det hänt stora spännande saker!
Först bestämde jag mig för att det var dags att göra hagen större.

Vilket uppskattades


Tjohoo nu kan vi springa loss på riktigt!

 Dagens andra nyhet ser ni också!
ÄNTLIGEN tyckte Fidelie fick hon vara med och leka.
Fidelie är väldigt försiktigt med de små.
Satte sig tillrätta när de ville dia men där kammande de noll.
Mat är där ingen hur gärna Fidelie än önskat.


 Sen har vi då dagens 3 nyhet.
Det kom äntligen ett paket på posten som jag väntat på.
Jag har köpt ett babgym till valparna =)
Det var spännande att utforska.

nästan lika kul som ankan som Isa och Alfred föll för.

Man är väl fågelhund så säg?


 Alfred och Isa
En bild från igår kväll när vi skulle sova.

 Valparna äter nu 4 mål om dagen sen diar de Mimmie när hon vill.
De är så runda och goa väldigt fina i kroppen och bara älskar deras välmejslade huvuden.
Loke har en likhet med mamma Mimmie. Hon älskar ju att sova och ligga under "sin" älskade fåtölj.
Loke kryper gärna in bakom korgen och vill sova. Alltid han man hittar där.
Annars har jag svårt att sätta speciella drag på dem.
Alla lika framåt,kelsjuka matglada busiga. Ännu ingen som är mer boss än någon annan.
En jämn kull på alla sätt.
Tror jag låg en timme och bara tittade på dem i eftermiddags när de lekte i nya hagen.
Älskar dem allihop!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar