onsdag 9 juli 2014

Dygn 9

Inatt har en viss ung dam hållit sin babymatte vaken. Den unga damen gillade inte alls att Mamma Mimmie var varm och ville sova periodvis utanför lådan.
Men hallå!!! Maten ska vara där när jag vaknar tror jag hon tycker.
Mimmie hoppad i och ur lådan allt för att hålla damen belåten.
Tur för henne att hon är söt som socker så man förlåter henne allt ;)


Brukar alltid vara någon i kullen som hörs och oftast en tik och ja inte så många tikar att välja mellan här=)
Ett av mina oros moment när vi har valpar är att de ska frysa men för första gången är det tvärtom.
Det är ju så enormt varmt att nu måste jag kyla av.
Utan att det blir drag eller att de ska frysa.
Förstår Mimmie som blir varmt och hellre ligger utanför på golvet eller under sin älskade fåtölj.
Men som ni redan vet aldrig långt från lådan och sina små.
Här är det matdags och ni ser att alla letar efter just sin "tutte".

 På denna bilden ser ni att det börjar bli små springor i ögonlocken.
Vilken dag som helst kommer de att öppnas helt.

Vi tror att Laban kan vara klartecknad och de övriga roan men säkra?
det är vi inte.
mest roan i dagsläget har Laban.
Här ser ni Laban och Loke.

Laban igen han älskar att ligga på rygg och sova men just här har nog magen fått honom att guppa över.
Laban igen. En så skön kille.

Ser rätt gott ut tycker jag=)
Ludde och Loffe

Pyret och Loke sover tätt.


Som avslutning en liten film . Som ni ser gångträning pågår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar